Till dig baby.


Selma, du är så otroligt underbar. Alla gånger du har hjälpt mig och alla värmande ord som har kommit från dig. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Ditt leende lyser upp mina dagar och dina kramar värmer mig i veckor. Du är den enda som alltid kan göra mig glad. Den enda som vet hur det ser ut på insidan.

Jag önskar att jag vore en kille, för då skulle jag ragga på dig. Då skulle jag kunna gifta mig med den vackraste personen i hela världen!

Jag tycker så otroligt mycket om dig. Mina ord räcker inte till. Men jag vet att du alltid vet. Du vet att jag gör allt för dig. Du vet att jag delar ditt andetag.

Utan dig är jag inte hel.



                             


     20193-128






 


- Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback