stop here and make your move.

För att göra en lång historia kort - JAG HATAR BANKEN!
Dom har tagit alla mina pengar och satt mig på kredit och nu fattar dom inte att dom har gjort fel.
Jag handlar aldrig på kredit. Och när jag står där och försöker göra rätt för mig, skrattar dom bort mig och säger : "du borde nog gå hem och kolla på dina papper", och tittar ner lite på mig sådär. Dom tänkte att "nu försöker hon allt lura oss, men den nissen gick inte. Ha". Men nu käre Bror har jag varit hemma och kollat på mina papper och nu, nu har jag bevis. Svart på vitt står det att jag aldrig har övertrasserat mitt konto. Så i morgon är det du som blir ställd mot väggen, upptittandes på min väldigt arga nuna. Sen är du så snäll och stryker min skuld och ger mig tillbaka mina pengar. Så det så.


Var hos veterinären idag, men han hittade inget fel på min ögonsten så lillen får fortsätta att sörpla blod några dagar till. Fast han fick lite medicin. Jag hoppas hoppas hoppas att det hjälper! Stackarn fyllde ju elva igår och allt.


Jag undrar en sak. Är det någon som vet varför allting tar så otroligt lång tid inne på apoteket?! Det är helt sjukt ju!


Ikväll kommer min kära syster hem! Det blir i och försig en väldigt kort visit. Hon kommer bara hem för bouppteckningen vi ska ha klockan sju. Men jisses vad härligt det ska bli att träffa henne igen!


Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir varm!


20193-127





- everything went wrong when you came along.



Kommentarer
Postat av: emmis

Haha! Kanske beror pa alla sloa tanter som jobbar dar! =P Ooops! Ingen slakting som laser va??

Ha det fint och skram livet ur bankkarringen! Ge henne allt vad hon tal! Det klarar du ;)

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback