like a drug.

Idag: haft sexualundervisning mm.

Ikväll: piffa inför galna upptåg med Selma.
Igår: sista dagisdagen.
I förrgår: dubbelavsnitt av O.C.
Imorgon: sova och sy.
Humör just nu: peppad!

Dagens skiva: Queens of the Stone Age – Lullabies to paralyze.
Väder: regn och mörkt.

Vem ringde dig senast: Selma.

Vem fick du ditt senaste sms av: Anton.
Bästa egenskap: busig.
Sämsta egenskap: kort stubin som det så vackert kallas.
Favoritmånad: sommaren.
Tv eller film: film.
Bok eller tidning: ahh. Båda.
Bar eller nattklubb: beror på pepp och sällskap.
Arbete eller skola: skola.
Morgon eller kväll: natt.
Klädsel just nu: blå klänning, svart t-shirt och grå strumpbyxor.
Sällskapspel eller Tv-spel: tv-spel.
Kramas eller pussas: pussas.
Promenad eller bio: bio.
Öl eller vin: vin.
Godis eller snacks: snacks.
Byxor eller kjol: kjol.
Senast sedda film: törnrosfåglarna. Mmmm.
Komiker: Räknas Filip&Fredrik?
Skådespelare: Rachel McAdams eller Mr. Depp.
Artist: Axl.
Förhållande eller singel: Just nu; singel.
Kärlek eller vänskap: allt eller inget.
Glasögon eller linser: none.
Storstad eller småstad: jag vill känna pulsen.
Stökigt eller städat: stökigt.
Restaurang eller hemlagat: restaurang.
Tävling eller lek: tävling.
Jacka eller kappa: kappa.
Stark eller svag: stark. (Fast jag vet att hugo aldrig skulle hålla med om det.)
Brun eller blek: en salig blandning.
Favoritbutiker: h&m, zara och d&d.
Favoritnöje: spendera pengar.
Favoritmat: kyckling.
Händer eller fötter: händer.
Spara eller slösa: slösa.



Kommentarer
Postat av: emmis

Nehe? Vad trevligt =)
Nej, jag aker inte med nan formedling sa jag maste aka hem i maj, tyvarr.. Om jag inte bestammer mig for att borja plugga har da men det tror jag faktiskt inte sker..

Det har varit regn har i nagra dagar nu men nan storm har jag annu inte sett till =) Idag ar det uppehall och forhallandevis vackert vader sa mina flip-flops akte pa =)
Nagra palenr pa att aka hit eller?

Puss och kram

Postat av: emmis

planer skulle det visst sta ja.. =P

2006-12-15 @ 21:27:23
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback