Dying to do this.

Woohaa! Helgen som skulle bli en trist hemma-helg har istället förvandlats till en festlig Selma-helg. Eftersom båda har varit sjuka i veckan så firar vi vår pigghet hela – men alldeles för korta – helgen.

Igår blev det en runda till vårt snackställe där intaget av mycket god mat satt finfint. Efteråt blev det drinkar och peppmusik på hemmaplan hela natten och morgonen. Det bästa var när Lasse åkte på runt morgonkvisten, och längtan till midsommar blev olidlig.


Idag fick jag ett lite överraskande meddelande, som inte ska få ändra på någonting. För tillfället är jag ganska negativ till förändringar på kärleksfronten. Nu är den bästa tiden för mig att komma på vad både hjärta och hjärna vill och behöver. Ensam är stark stämmer inte i alla lägen, men när det gäller min framtid har jag bestämt att det är det enda ordspråk som ska styra.



Snart ska jag åka och handla lite smått och gott och sen blir det dusch. En riktig lång en ska det bli, med inpackning, skrubb och mer därtill.

Ikväll blir det utgång med Selma. Äntligen! Här ska dansas hela natten lång!



Varför har jag aldrig något att ha på mig, trots att min lilla walk-in-closet, min byrå och mina två garderober är proppfulla? Konstigt. Är det någon mer som lider av detta förödande problem?




- And I’m dancing ’til I lose my mind.


Kommentarer
Postat av: emmis

Joda allt ar bra. Trivs som fisken i vattnet =)Har tyvarr kommit in i den regniga perioden har borta nu och stormen dyker val upp snart. Blir nog inget med promenad denn helgen ser det ut som..

Jag aker tillbaka redan i maj som det ser ut pa biljetten just nu. Fast har inte en susning om vad jag ska gora nar jag kommer tillbaka an..

Och nar det galler garderober sa ar jag ett levande exempel pa att ALLTID kanna att jag ALDRIG har nagot att ta pa mig, men pa nat satt sa lyckas jag alltid fa till en ny outfit anda =D

Ha det bast!
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback