Bang bang. Sorry.

Plats? Mitt rum.
Tillstånd? Trött och hungrig.
I fickorna? Har inga.
Vad händer ikväll? Mami står vid spisen, så jag ska väl äta. Sen ska jag till Selma och slöa.
Vad åt du senast? En piggelin.
Vem ringde dig senast? Selma.
Vem mailade du senast? Kristina tror jag. Men det var längesen nu.
Roligast gångna veckan? Alltså jag kan ju inte släppa gårdagens sexualundervisning. Sen var det ett nöje att träffa Anton-baby igår. Och idag på morgonen var det riktigt roande att se Selma. Hoho.
Roligast kommande vecka? Lön, shopping och Göteborg. Äntligen får jag träffa sis igen!
Favoritläsk? Pepsi max.
Favoritmynt? Femkronor.
Favoritjuice? Apelsin.
Bästa grannen? Jarenmarks på andra sidan staketet.
Sämsta grannen? Mr. Bean och Paddan.
Bästa ingrediensen i en god gryta? Kyckling.
Bästa frisyren? Lockigt och ruffsigt.
Vad tycker du om att äta? Potatis är min absoluta favoriträtt.
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Nope.
Är du med i nåt crew? Nä.
Vad har du ätit idag? En halv tomatciabatta och en piggelin.
Vad har du på dig idag? Klänning och knästrumpor.
Har du växt något det här året? Det tror jag inte.
Vilket år har varit ditt bästa? Nästa år blir det bästa.
Vad har du ångest inför? Att inte komma in på rätt skola.
Hur långt hår har du? En bit nedanför axlarna.
Är du nöjd med det? Jodå. Men jag måste klippa upp det lite.
Går du i skolan så mycket som du ska? Jag går inte i skolan.
Vilket var ditt sämsta ämne? Matte.

Vilket var ditt bästa ämne? Svenska tror jag. Eller musik&kommunikation.
Hade du en bra klass? Den bästa!
Vad ligger på ditt databord just nu? Mobil, kamera, en TSOOL-skiva och massa annat pill.
Varför blev du arg senast du var det? För att min mamma är för självcentrerad.
Vad säger dagens horoskop? "Även om det är helg finns ett och annat på jobbet som drar. Vänliga människor backar upp, även om de håller sig i bakgrunden. Kvällen bjuder på överraskningar."





-Where the music never ends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback