all I want for christmas is...

..saker som inte är så lätta att önska sig! Men bra saker är det minsann.

Nu sitter jag i Göteborg och är go och gla. Alla sitter proppmätta framför teven och tittar på snowroller. Tuff film det.
Julklapparna är öppnade och jag är mycket nöjd. I högen av paket hittade jag en hel del pärlor som kommer att komma väl till pass. Både till stillsamma hemmakvällar och vilda nätter.

I morgon ska vi iväg på bio. Typisk jultradition här. Sedan ska vi gå ut och äta med vår blivande familj - om nu syster och Johan kan gifta sig någon gång - vilket ska bli mycket trevligt. Frågan är vad man ska ha på sig?! Jag hatar att inte kunna ta med mig min garderob hit!

På tisdag ska vi självklart ut på mellandagsrean och spendera decemberlönen. I can't wait! Det finns massor av saker som jag vill ha och behöver. Frågan är om affärerna även rear ut filmer, boxar och skivor? Det känns i så fall som en mycket bra investering - tillsammans med några heta klänningar!


Till sist vill jag bara tacka alla vackra vänner som har förgyllt min dag med små söta sms och julhälsningar! Ni är guld!
God Jul!




-every me and every you.

Kommentarer
Postat av: hedda dead

God jul hun! hoppas allt ar val med dig vannen! har ar det bra men bakfullt.. :) kramar!!!

2006-12-25 @ 05:08:55
Postat av: emmis

Merry Christmas! kramar

Postat av: emmis

Ne, det dar med nyar ganska ar lite val overskattat - tyvarr! Sjalv ska jag dra mig till San Francisco om nan timme sa det ar val hog tid att tanka pa refrangen ;) Hoppas du far en underbar kvall och en bra nystart pa 2007! Gott Nytt Ar! =) kram

ps. vet inte vad jag vill plugga an, kanske marknadsforing som jag tankt sen nat ar tillbaka. angrade val mig lite i sista sekund - men det ar inget jag angrar nu! i ett nytt land med nya mojligheter - kanns battre an skolbanken just nu! ds.

2006-12-31 @ 19:19:48
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Nicolasalise

Great site, keep up the good work

2010-12-06 @ 09:10:21
URL: http://nicolasalise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback