torsdag.

äntligen är det gjort!aldrig mer vill jag säga ordet "nationellt prov". och det behöver jag inte heller.för nu är det klart!och snart är det student!

men mycket finns kvar att göra innan dess.jobbhelger,utbildning och karnelevalfix.(om vi nu ska vara med?)och i slutet på maj åker vi iväg!en vecka innan student och bal blir det ett besök i antingen Grekland eller i Turkiet med två sköna brides.kommer bli gött.

igår sågs en mycket bra film på bio.brokeback mountain.så fin den var!i slutet tror jag hela biosalongen (som inte bestod av en enda kille!) grät.och jag fick det bekräftat.jag är verkligen kär i Jake.

ikväll blir det utgång med grabbarna grus.räknar med en mycket trevlig kväll!

till helgen ska jag äntligen åka iväg och inhandla lite vårkläder.och jeans!stort behov just nu.
selma får följa med som moraliskt stöd och smakråd.
på kvällen blir det hotellet (länge sen nu) dår jag räknar med att se trevligt folk.eller nåja,inte bara kanske.vi bor ju trots allt i anderstorp.
på söndag är det premiär för sigges.frågan är om man ska dit?blir nog så, men det känns inte så lockande måste jag säga.det drar så mycket konstigt folk.men vad gör man inte för syster?

btw.kom på en sak idag.kärlek är inte så illa.inte på våren i alla fall.man mår rätt bra av det!

-jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback