tisdagkväll.


åh, underbara dag.jag har fått känna lite
på den efterlängtade våren!
vaknade av en sol som gassade in genom
mitt fönster och jag sa till mig själv:idag ska
du ut!
ringde stefan och vi gick ut och njöt av våren
tillsammans + att vi åt årets första glass!

gick till biblioteket sen och kopierade mina
betyg som ska med ansökningarna imorgon.
och jag lånade böcker oxå!hittade en bok(?)
som verkar jättebra.den heter "riff" och inneh-
åller massa olika kända riff,en cd-skiva och
massa övningsexempel.så ikväll blir det övning
vänner!

nu håller jag på att leta reda på låtarna som jag
måste sjunga på uttagningarna i maj.hatar att inte 
få välja helt själv.jag menar, vem vill sjunga "play
that funky music"?!usch.men vad gör man inte.

btw.såg första avsnittet av sex and the city igår.
höll seriöst på att skratta ihjäl mig.har inte sett
det innan så det var grymt.vet dock inte om jag
ska säga grymt på ett sätt som menar kul eller
hemskt.var var modet 98?!den enda som var
lika het då som nu är ju självklart Mr.Big.
ojojoj.han är den bästa.all time!

20193-80
gaahh, vad het!


nehepp.nu blir det övning.i like!

Kommentarer
Postat av: Alexlinnea

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback