söndagkväll.


hemma från ännu en jobb-helg.
skönt.

jag har kommit på en sak.mitt liv
är mer dramatiskt än vad jag har
trott.jag säger alltid att det aldrig
händer något,men det är alltid
någonting.inte alltid så bra kanske
men jag lever aldrig helt "neutralt"
lixom.man behöver faktiskt aldrig
vara uttråkad på ett såhär litet ställe.
det finns gott om både idioter och
riktigt kul folks.

nu ska jag titta på big brother och
vänta på ett telefonsamtal från baby.
sen blir det hemma-spa med peeling
mask,dusch mm.hela kittet lixom!haha.
och fan vad skönt med lov!hoppas på
upplevelser.

busy busy sunny day
busy busy sunny day - Michael Bevilacqua.
snyggaste målningen.all the time.yeah!


whatever!you're my flesh and bone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback