måndag.


efter fyra sega timmar har jag äntligen spelat in grunden för skivan.astrist att sitta ensam i skolan till klockan åtta på kvällen.men det känns väldigt skönt att ha kommit igång nu med tanke på att den ska vara inne om mindre än två veckor.

sa ju att jag kollade på
ASOS igår.inte alls bra.nu har jag beställt kläder utan att tänka på resten av månaden.jag blir så trött!

idag har det kännts som en riktig sommardag.i like!det var till och med varmt ute när jag kom hem ikväll!sånt vill jag absolut ha mer av.det kanske börjar dra ihop sig till en riktig grillfest snart?!

prov imorgon men det finns ingen riktig ork att plugga.blir nog ett O.C avsnitt och sedan sova.frågar om jag får göra provet på onsdag istället.karin brukar ju inte vara svår på sånt.

20193-88

-jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback