lördagsnatt.



"Dom små små orden är svåra ord
Och dom hårda orden är enkla ord
Och jag fick chansen du gav mig chansen
Men du när det för sent
Nu är det för sent"



nu vill jag åka.nu nu nu!det känns som det
här stället har blivit utnyttjat till sista droppen.
i alla fall för ett bra tag.
det finns lixom ingenting nytt att göra och jag
är sjukt trött på att träffa samma folk och dansa
till trist musik i parken helg efter helg efter helg.
jag vill ha sommar,öland,festivaler och usa omed-
elbart bums.det är lycka!

kollat på 2 dokumentärer om Dylan idag.han är
äkta.kan inte du vara äkta?eller jag?
vågar man gå upp på en scen inför hur mycket
folk som helst,skita i hur man sjunger eller vad dom
tycker och bara satsa gärnet på att ge folk en
upplevelse?en tankeställare?
det är min dröm.är du peppad?


slutligen,ett par ord från en smart man:

"lyckan är lik en parfym,vi kan inte stänka den
 på någon utan att ett par droppar faller på oss
 själva."
//shakespeare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback