fredagsnatt.


dagar som denhär uppskattar jag grymt mycket.
att kunna slappna av.inte ha några planer.
så det har alltså blivit 2 filmer so far.grease 2
och magiska systrar.har sett bättre må jag säga.
och jag och mami var och handlade påskmiddagen
innan idag och så här ligger det till:
igår var det värsta peppet och jag tänkte snitsa till
det lite med långa naglar och jo,det gick bra.
i dag orkade jag däremot inte ta bort dom igen, så
jag åkte till affären med mami för att köpa en kalkon.
tänkte vara snäll och plocka upp en ur frysdisken,och
vad händer?!jo,min nagel flyger iväg all världens väg
och gömmer sig någonstans bland alla sablans kalkoner.
det man ser efter detta är 2 asses som hänger över
frysdisken och kalkoner som flyger åt alla håll.tillslut hittade
mami den.thanks.

resten av kvällen?öva.efter den här veckan känns det som
att gitarren sitter fastklistrad på mitt ben.

20193-82

är det någon mer än jag som önskar att man kunde bli
osynlig genom att gömma sig bakom sina händer?
det skulle vara kul!



//yellow me.


Kommentarer
Postat av: Arntjenny

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback